FAQ

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten bedragen €4,90. Bij besteding boven de €40,- betaalt u geen verzendkosten.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Bestellingen die op werkdagen voor 13.00 uur zijn betaald, worden door ons dezelfde werkdag verzonden. Onze verzendpartner DPD levert deze onder normale omstandigheden de volgende dag al bij je af. Nadat wij het pakket hebben meegegeven aan DPD ontvangt u een Track & Trace-code voor het volgen van uw bestelling.
Mocht de bestelling retour komen wegens, oa. een foutief adres, niet thuis zijn, weigering of omdat deze niet is afgehaald is bij het servicepunt, dan kan het pakket op verzoek opnieuw gestuurd worden. De verzendkosten worden dan wel opnieuw in rekening gebracht à €4,90. Na ontvangst van de betaling wordt het pakket opnieuw verstuurd. Mocht het op het moment van verzoek nog niet duidelijk zijn dat het pakket retour komt, dan volgt de betaalopdracht voor de nieuwe verzendkosten pas wanneer bekend is dat het pakket retour komt.

Wat is de garantietermijn?

Wettelijke garantie is van toepassing op al onze producten. Dit houdt in dat het product moet voldoen aan de verwachtingen die jij er als consument, in alle redelijkheid, van hebt. Indien een product na eenmaal normaal gebruik defecten vertoont is dit natuurlijk niet zo en zullen we het product vergoeden. Neem contact op bij defecten, dan zorgen wij voor een correcte afhandeling.

Welke allergenen zitten er in ChocoWines producten?

Producten van ChocoWines bevatten sulfieten. Ook zijn ChocoWhite en ChocoRed lactose- en glutenvrij.

Ik wil mijn bestelde artikelen retourneren of ruilen, kan dat?

Ja, ruilen of retourneren kan binnen 14 dagen. In beide gevallen neemt u eerst contact met ons op om vervolgens het artikel terug te sturen. Nadat wij uw bestelling weer terug hebben ontvangen kan de keuze worden gemaakt om het geld terug te krijgen of om een nieuwe bestelling te doen. Wordt een bestelling geannuleerd nadat deze al verstuurd is dan worden de verzendkosten niet vergoed.

Moet ik betalen voor het retourneren van artikelen?

De kosten voor retourneren worden niet door ons vergoed. Nadat u aan ons bekend heeft gemaakt dat u uw aankoop retourneert, storten wij het aankoopbedrag zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen, terug. Indien het product beschadigd aan ons teruggezonden wordt, nemen wij deze niet aan en worden daarvoor kosten in rekening gebracht.

Kan ik een factuur van mijn bestelling ontvangen?

Je krijgt na het plaatsen van je bestelling altijd een bevestigingsmail met daarin een overzicht van je bestelling.

Is ChocoWines ook bij mij in de buurt te koop?

Dat is zeker mogelijk. Kijk op https://www.chocowines.nl/waar-te-koop/ of vraag het ons via het contactformulier, livechat of e-mail. U kunt het ook altijd bij een slijterij of chocoladewinkel in de buurt vragen of zij het verkopen.

Is er ook een winkel van ChocoWines?

Er is geen winkel van ChocoWines, wel kunt u op locatie uw bestelling afhalen. Dit contactadres is Innovatie 8, 6921RN Duiven (Gelderland). Wij leveren uitsluitend alleen aan verkooppunten door heel Nederland.

Ik ben een slijterij of bedrijf, kan ik de ChocoWines producten inkopen?

Dat is zeker mogelijk. Wij werken met veel bedrijven samen die ChocoWines producten aanbieden aan de consumenten. Bel ons via 085-1304103 of laat je gegevens achter via info@chocowines.nl dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.